wtorek, 12 listopada 2013

Zmiany, zmiany...

Zmiany - chyba najbardziej popularne hasło ostatnich tygodni, miesięcy. Wszyscy chcą coś zmienić: pracę, fryzurę, umeblowanie, dietę, samochód, ŻYCIE. Jako że delikatnie mówiąc, minęłam się z powołaniem, również zaliczam się do grupy głodnych zmian. Moja lista rzeczy, które bym chciała zmienić jest naprawdę długa. Chociaż nie. Lista to za dużo powiedziane. Walają mnie się po głowie różne zagadnienia, których jeszcze nie spisałam. Zadanie na dziś - spisać je? Może się uda ;)
Dwie wspaniałe kobiety Krk i Waw postanowiły zmienić w swoim życiu jedną rzecz, i zaczęły pisać bloga yearofchangeproject.wordpress.com. Tak się rozkręciły, że zmian zaszło znacznie więcej! Mówię wam, jaka to radość czytać i obserwować, jak coś się komuś udaje! Nawet, gdy czasami coś nie wyjdzie do końca, dziewczęta wiedzą, że mogą liczyć na wzajemne wsparcie. Bardzo to fajne. Mało tego, Waw i Krk swoją energią i chęcią do działania zaraziły już innych (w tym mnie, ofkors). Dają możliwość przyłączenia się do 'Projektu Zmiana'. Naprawdę polecam! Osobiście znam kilka osób, które miałaby w tym temacie coś do powiedzenia, tzn. do zmienienia ;) Na pewno was dopadnę! 







Wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga yearofchangeproject.wordpress.com


2 komentarze:

  1. Składam oficjalną prośbę o nowy odcinek Radia hela dla tych co daleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było radio, bo nie było na czym nagrywać. sprzęt powrócił, będzie odcinek :)

      Usuń