czwartek, 12 września 2013

Matki Blogerki

Mili moi. Cofnijmy się w czasie. Jest 1. września, niedzielne popołudnie, Olsztyn, Chilli Bar, a tam spotkanie Olsztyńskich Mam Blogerek (kolejność dowolna), a na nim JA - najlepsza matka blogująca i blogerka matkująca pod słońcem! Tak żeśmy się socjalizowały:















Miało być ładnie, wyszło jak zwykle. Wielkie dzięki Michał! ;)

Organizatorkami całego zamieszania były: Ola z Rodzinki z Innego Świata, Agata z Caribu i Emilka z E for Event - gracias dziewczęta!!! Wierzę, że się kiedyś jeszcze spotkamy ;)
Co do samego spotkania...Po pierwsze, wszystko poszło zgodnie z planem! I tej wersji się trzymajmy ;) Po drugie (wyjdzie ze mnie teraz bachor), prezenty. PREZENTY! Nie są najważniejsze, ale...jak się otrzymuje ich tak dużo, to trzeba o nich wspomnieć. Dzięki dla sponsorów! Po trzecie, najważniejsze, ludzie. Matki i nie-matki, dzieci i ojcowie. Wiadomo co się dzieje na takich imprezach, prawda? Dzieje się dużo i wszystko na raz. No i tak musi być!!! To co, do zobaczenia za czas jakiś? Może gdzieś w parku, albo w innym zielonym miejscu? (widziałam Agatko, że też wpadłaś na ten samy genialny pomysł;))



P.S. Miało być więcej zdjęć, ale z przyczyn technicznych jest tylko tyle. Zapraszam do koleżanek podejrzeć co i jak ;)


1 komentarz:

  1. A ja wciąż niepocieszona, że nie mogłam tam być :-). Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń