środa, 25 września 2013

Rany boskie, jestem kioskiem!

Koleżanka - matka dwójki dzieci - usłyszała ostatnio (nie wnikam od kogo), że nic nie robi. Chodzi o to, że koleżanka wychowuje dzieci w domu, pracuje w domu i robi TRYLION rzeczy w domu i poza nim. A usłyszała, że nie robi nic. Mnie nie wiele trzeba, by ciśnienie podskoczyło ho ho wysoko. Wiem z autopsji, jak to się NIC nie robi, jak to się SIEDZI w domu. A mam tylko jedno dziecko. Przeraża mnie fakt, jak często nie ogarniam [wtedy śpiewam: jezus maria, nie ogarniam, nie ogarniam, nie...]. Zawsze mi się wydawało, że jestem w miarę zorganizowana, poza tym potrafię robić trzy rzeczy jednocześnie (trzeba dopisać do CV), ale to potrafi każda matka. No prawie. Jedna taka przyznała mi się kiedyś, że jak rozmawia ze mną przez telefon, to jest w stanie skupić się tylko i wyłącznie na rozmowie (ależ ciekawie muszę gadać!). No i mimo tego, że jestem wielozadaniowa i w ogóle zajebista, to zajebista czuję się rzadko. miałam taki zamysł, żeby spisywać rzeczy, które zrobiłam danego dnia. Chyba żebym się lepiej poczuła wieczorem, że jednak COŚ zrobiłam. Listy nigdy nie wykonałam, haha. Znalazłam sposób na swoje życie zawodowe, może tymczasowe, ale jednak. I co? I czas na realizowanie tegoż mam ok godz. 22. JUPI! RANY BOSKIE, JESTEM KIOSKIEM!!! To ostatnio moje hasło przewodnie. Naprawdę nie chcę narzekać, ani użalać się nad sobą. Milionom kobiet udaje się łączyć wiele ról, i dają radę. To i ja dam, no nie?! Tylko jeszcze, kurde, nie wiem jak? Tzn. mam pomysł, chętnie kupię parę godzin, dołączę do doby, i będzie git malina! 
Ktokolwiek twierdzi, że osoba wychowująca dzieci i zajmująca się domem nic nie robi jest ostatnim dupkiem, i z całego serca życzę mu miesiąc miodowy z dzieckiem jednym, albo i z dwojgiem, trojgiem, 24h na dobę, bez niczyjej pomocy, AMEN! Odszczekałby szybciutko, rączki ucałował, zamknął japę i wziął się do roboty! AMEN.

pinterst.com

pinterst.com

pinterst.com

pinterst.com

P.S.
Coby rozwiać wszelkie wątpliwości i podejrzenia, mój osobisty partner (ani nikt inny) nigdy nie powiedział, że nic nie robię. Gdyby to zrobił, nie byłby już moim partnerem. AMEN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz